wtorek, 13 grudnia 2011

RR - mamy już komplet!

Oto zwycięzca: COOKIE TIME.

A oto pełna lista uczestników:
1. Sylwia (czyli ja we własnej osobie :))
2. tami
3. imawe
4. burana25
5. dzikowska.ek
6. Judysia
7. haftytiny
8. ania2111
9. Jadzik
Na obrazek nr 2 (KITCHEN) było 3 chętnych, a na TEA TIME: 5 osób.
Wszystkie uczestniczki poproszę o potwierdzenie woli uczestniczenia w naszym RR i swój adres pocztowy na specjalnie utworzony dla potrzeb RR adres mailowy: kwiatek_maks@wp.pl
Wiele z uczestniczek bierze pierwszy raz udział w zabawie RR (podobnie jak i ja, he, he), dlatego postaram się wyłożyć "kawę na ławę" i z góry przepraszam, jeżeli napiszę coś co komuś wydaje się jako "oczywista oczywistość".
Tak więc: do końca 2011 roku każda z nas ma czas na przygotowanie swojej kanwy i mulinek. Wielkość kanwy najlepiej 16, ale 14 i 18 też mogą być. 20 odradzam, bo trudno będzie się wyszywać na tak drobnej kanwie (ja już zbyt ślepa jestem na taki rozmiar). Ponieważ obrazek ma 200 na 160 xxx, to wg moich obliczeń kanwy 16 potrzeba będzie 35 na 30 cm plus marginesy. Mulinki - fajnie byłoby DMC, bo wtedy mamy gwarancję, że nasze wspólne wyszywanie będzie nas długo cieszyć, ale jeśli ktoś nie dysponuje - trudno. Kanwę kratkujemy (pisak, lub fastryga - do wyboru), wyszywamy (lub nie, jeśli ktoś nie chce) napis "cookie time" i krateczki w górnych rogach. Nastepnie tak przygotowaną kanwę w pierwszym tygodniu stycznia 2012r wysyłamy do kolejnej osoby z listy. Czyli ja swoją kanwę wyślę do tami, tami wysyła do imawe, imawe do burany25, itd, a Jadzik do mnie. Każda z nas wyszywa 1 ciastko i wysyła do swojej następczyni (ciągle tej samej osoby). Przypominam, że na wyszycie 1 obrazka mamy 2 miesiące. Oczywiście można wysłać wcześniej. Potem czekamy na następną kanwę i wyszywamy na niej 2 w kolejności obrazek (tu czajniczek), itd, aż wróci do nas nasza kanwa.
Uff... to chyba tyle. Pytania proszę kierować na mój nowy RR mail (kwiatek_maks@wp.pl)

P.s. Kolor kanwy wedle uznania, a obok wyszytego przez siebie obrazka wyszywamy też swój pseudonim, no i swoja kanwę też trzeba podpisać. Jeśli ktoś chce przygotowuje MAŁY zeszycik (dziękuje za podpowiedzi!).

8 komentarzy:

  1. Cieszę się bardzo, że udało mi sie załapać do zabawy:)
    Sylwuniu jaki jest ten mail na który mamy wysyłać potwierdzenia?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam potwierdzam zaraz wysyłam adres:D witam wszystkie uczestniczki, chciałam tylko podpowiedzieć pierwszym uczestniczkom zabawy rr, że warto przygotować zeszycik do rr i wysyłać go razem z kanwą, każda z nas może się wpisać na pamiatkę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zaraz maila potwierdzającego z danymi wysyłam:)Bardzo się cieszę,że komplecik nam się uzbierał!Hura!
    Dziękuję, że haftytiny wspomniała o zeszyciku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam i ja... :-) musze jeszcze raz wszystko dokładnie przeczytać i troche sobie to w głowie poukładac, ale to pewnie już jutro, bo dzisiaj padam już na nos :-) mój adres juz masz, ale na wszelki wypadek: carmina_burana@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten obrazek.. moze kiedyś zdecyduje sie na taką zabawe..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne,podziwiam,zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...