środa, 28 grudnia 2011

przygotowania do RR


Zakończyłam przygotowania do RR cookie time. Kanwa pokratkowana. Fastrygą, bo kredkom i pisakom nie ufam. Nafastrygowałm się jak nigdy, bo zwykle zaznaczam sobie tylko 2 środkowe linie i wyszywam od środka, ale tym razem, kiedy wyszywających będzie więcej, stwierdziłam, że kanwa musi być przygotowana bardzo starannie. Podpisałam na marginesie, a ponieważ wybrałam kanwę rozmiar 16, to zaczęłam wyszywać jedną nitką muliny DMC. Chciałam wyszyć całą wstążkę nad czajniczkiem, ale nie zdążyłam. Dokończę jak kanwa wróci do mnie. Dziś rano zaczęła swą podróż :) Musiałam się śpieszyć, bo TAMI, do której wysyłam kanwy, już niedługo wróci do Holandii. Do przesyłki oprócz kanwy dołożyłam pamiątkowy zeszycik, który dopiero jak wróci do mnie dostanie odpowiednią okładkę, bo nie zdążyłam zrobić jej teraz.
Tak więc dziewczęta powoli robimy wysyłki, aby już od stycznia zacząć wyszywanie. Jeśli kogoś przeoczyłam przy wysyłce i nie ma adresu lub schematu, poproszę o wiadomość - wyślę natychmiast.

P.s. Wysyłamy tylko kanwę i ewentualnie zeszyt, nie wysyłamy mulin. Imawe - nie przejmuj się, będziesz miała szybciej skończony projekt :), bo Twoja kanwa wróci do Ciebie z wyszytym ostatnim obrazkiem, a my musimy go wyszyć same.

11 komentarzy:

  1. WOW Sylwia jak dobrze, że ja tu zaglądnełam dziś :P ale bym dała ciała na całej lini...ja byłam przekonana, że wyszywamy 1 obrazek i wysyłamy kanwe dalej ale w terminie do końca lutego ... a to jednak jest inaczej ... :P eh dobrze, że przeczytałam dziś to jeszcze raz dokładnie :) bo bym czekała jak ciele na pastwisku, aż coś przyleci do mnie haha :). Tak czy tak czekam na kanwe, którą zamówiłam, bo mam same wielkie :( a potrzebuje czegoś drobniejszego do tego obrazka.
    Pozdrawiam serdecznie Edi

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w pracy :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu gafę popełniłam-myślałam dokładnie tak jak Edi,że trzeba pierwszy obrazek wyhaftować i tak właśnie zrobiłam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie ufam pisakom i robię siatkę fastrygą ale nie takie pełne kwadraty :), i trwa to relatywnie krótko. Tobie zajeło to pewnie sporo czasu, ja na samą myśl czuję się zmęczona.
    Fajny obrazeczek wybrałyście do RR :).

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj ja zaczynam dzisiaj haftować, a kanwę popisałam pisakiem, do tej pory nie zawiódł:D podziwiam Twoja fastrygę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie fastryguję. Jutro pewno skończę... Już nie mogę się doczekać wyszywania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, ja nie dostałam żadnego adresu... O mnie się zapomniało, ha :-) carmina_burana@poczta.fm :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fastryga niesamowita, moja kanwa też już gotowa i czeka na wysłanie, tylko nie wiem gdzie bo ja również nie dostałam adresu do wysyłki:(
    judytazakrzewska@o2.pl :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Judysia i burana25 - wysłałam adresy potrzebne do przesyłek. Przepraszam za opóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biorę udział w haftowaniu tego obrazka ale w innym RR.
    Szkoda tylko, że już to tak długo trwa.
    Mam nadzieje, że u Was pójdzie wszystko bardzo sprawnie :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...