sobota, 17 marca 2012

FOI skończone!


Z niemałym opóźnieniem, ale wreszcie skończyłam needlepiontowe FOI. Wiosna przyszła, trawka wyrosła. Teraz tylko czekam na zlitowanie męża, żeby ramkę zrobił. A jak go znam to trochę potrwa.
Imawe- needlepoint wcale nie jest taki trudny, to tylko może tak wygląda, ale robi się przyjemne. Żywym przykładem Cyberjulka, która całkiem niedawno spróbowała i wsiąkła całkowicie. Popatrz jakie piękne projekty robi. Jestem przekonana, że TY też możesz.
Zresztą wszystkich zachęcam do spróbowania swoich sił. Mamy przecież naszą polską stronę o needlepoincie tu, wiec w razie jakichkolwiek problemów można się tam dziewczyn podpytać. Ja też w miarę swoich skromnych możliwości, (bo ekspertem w tej dziedzinie się nie czuję), służę pomocą.
Z wiosennym pozdrowieniem! S.

P.s. TU znalazłam kilka ściegów needlepiontowych.

12 komentarzy:

  1. Cudowny obrazeczek. Może kiedyś się skusze i nauczę.....

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie zachwycające! aż ma się chęć samemu spróbować. Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku :-) Niezwykłe i naprawdę piękne! Nie znam takiego sposobu haftowania ... ale koniecznie muszę to zmienić :-) Naprawdę cudne! Pozdrawiam ciepło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, taki kolorowy kalejdoskop:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Bałabym się uczyć needlepointa ;p za trudne jak dla mnie :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też tak chciałabym umieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :-) Miałam zamiar nauczyć się ale jak na razie to na zamiarach się skończyło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, podziwiam tym bardziej że ja tak nie umiem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...