niedziela, 1 stycznia 2012

w nowym roku i SAL BC

Witam wszystkich w nowym 2012 roku, a ponieważ jestem optymistką wierzę, że będzie on lepszy niż poprzedni, czego z całego serca wszystkim życzę!

Chciałam też oficjalnie ogłosić, że do SAL-a Before Christmas przyłączyło się już 20(!!!) osób (nie wliczając mnie), a nawet jedna z pań ukończyła już wyszywanie (gratuluję pelasi, jej ukończone drzewko można zobaczyć tu!). Aktualną listę wszystkich wyszywających umieściłam na prawej bocznej szpalcie. Po kliknięciu na dana osobę zostaniemy przekierowani na jej blog, gdzie można obserwować postępy w wyszywaniu.
Jednocześnie zaznaczam, że wciąż można dołączyć do naszego grona.

4 komentarze:

  1. Życzę dobrej SALowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwio tylko ukonczylam hafcik,jeszcze musze go zagospodarowac...
    drzewko naprawde bardzo przyjemnie sie haftuje,dlatego smialo mozna podjac sie takiego wyzwania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja też mogłabym się przyłączyć do zabawy SALowej To również będzie moja pierwsza zabawa, bo bloga mam dopiero od kilku dni zapraszam http://niteczkiiszpileczki.blogspot.com/
    Tylko bardzo proszę o wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO.
    Jeśli można to ja też jestem chętna.
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...