sobota, 5 stycznia 2013

zachęcam...

...do odwiedzenia tego bloga Loretty. Jest to blog moim zdaniem niezwykły, klimatyczny, romantyczny. Dlaczego? Głównie przez publikowane zdjęcia. Gdy patrzę na te zdjęcia przenoszę sie w zupełnie inny, bajkowy świat. Małe przykłady:
Czyż nie są piękne? A to zaledwie ułamek tego co tam m ożna zobaczyć. Ach, żebym ja potrafiła robić takie zdjęcia...
Autorka (chyba litwinka), zajmuje się również haftem krzyżykowym. Znalazłam u niej wykonany haft, który koniecznie muszę też popełnić:
To takie moje noworoczne postanowienie. Już dokupiłam brakujące muliny. Nie mam tylko koralików Mill Hill. Wiecie może, gdzie można je kupić?

5 komentarzy:

  1. swietny blog,ale zauwazylas ona nic nie pisze...przewaznie sa zdjecia,to tylko my mamy gadane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj są koraliki: http://needleart.pl/index.php?cPath=22_143

    OdpowiedzUsuń
  3. koraliki są też w Haftixie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia naprawdę klimatyczne! Dziękuję za polecenie, zaraz tam pędzę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Chagą podam link do koralików w epasmanterii (haftix) http://www.epasmanteria.pl/pl/107-seed-110-mill-hill Mają co prawda jeden rozmiar, za to najczęściej używany, no i ta miła oku i portfelowi cena:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...