środa, 9 stycznia 2013

kusudama

Większość z czytelniczek mojego bloga zgadła, że kwiatki z poprzedniego posta utworzą kwiatową kulę zwaną kusudamą:
Kusudama ta składa się z 60 elementów, więc trochę czasu zajęło mi jej zrobienie. Najpierw była półkula:
A potem ukleiłam moją piewszą w życiu kusudamę:
Jeżeli ktoś chciałby zrobić sobie kusudamę taką jak moja, kurs znajdziecie w tym poście.
Moja kusudama ma być ozdobnikiem mieszkania na zbliżające się 4 urodziny córeczki. Praca przy kusudamie jest żmudna, ale nawet mi się spodobało i chętnie zrobiłabym jeszcze jedną, szczególnie gdy zobaczyłam jakie jeszcze kusudamy można zrobić. Popatrzcie same:
Wykonanie kuli z różyczek
A zastosowanie takiej kusudamy? Proszę bardzo:
ozdoba choinkowa:
bukiet ślubny (notabene za niezłą sumkę 3-cyfrową (!) dolarów):
biżuteria:
ozdoba walentynkowa:
Wykonanie serducha opisano tu
No i na koniec fajny blog o kusudamie

10 komentarzy:

  1. Śliczna a ta z różyczek, czego to ludzie nie wymyślą ;) może mały kursik?
    Pozdrawiam i czekam na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna, kolorowa, i rzczywiście żmudna robota, ale co za efekt końcowy. Nawet nie zdawałam sobie sprawy z różnych rodzajów tejże techniki

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja zwłaszcza bukieciki mi się bardzo podobają...

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite - wcześniej widziałam te kule, ale nigdy nie widziałam takich zastosowań jakie pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. te różyczki czerwone są piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. aj,jaj,jaj alez cudenka mozna stworzyc...ale Twoja jest przesliczna..gratuluje,kochana zdolnosci...

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cuda można wyczarować z kawałka papieru.

    OdpowiedzUsuń
  8. no no obstawiałam że będzie to bukiecik
    a tu cudeńko z papieru wyczarowałaś :)
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Super technika - a jakie wspaniałości pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się Twoje prace :) Sama próbuję z Kusudamą z różnym skutkiem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...