wtorek, 12 czerwca 2012

"coś" się ujawnia


Myślałam, że zagadka będzie trudna, ale Aśka (Zimna 29) zgadła prawie natychmiast. "Cosiem" jest króliczek z serii 'Somebunny to love'.
Będzie z niego metryczka dla pewnej dziewczynki. Asiu - gratuluję - koń z rzędem jest Twój! Organizuj transport do Francji :)
Króliczek będzie nieco odbiegał od orginału kolorem piżamki, bo ma być różowa, a nie niebieska.
P.s. Zauważyłam, że malgonia z KRZYŻYKOWNI też teraz wyszywa tego samego króliczka. Ciekawe kto pierwszy skończy :) Zajrzyjcie do niej, bo warto.

6 komentarzy:

  1. Fajny ten króliczek. Sama też kiedyś ze dwa zrobiłam i bardzo miło się je haftowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. króliś jak malowanie się wyłania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, aż zrobiło mi się ciepło na sercu i mokro w oczach, bardzo jest mi miło, że zauważyłaś u mnie taki sam hafcik. Będą się nieco różnić kolorami nasze zajączki.
    Dziękuję również za komentarz. W Bydgoszczy nie mieszkam, ale w Krakowie, natomiast w Twoim mieście chciałam kiedyś studiować, moje dzieciaczki mają 4,5 roku - synek a córka niecałe 9 miesięcy.
    Pozdrawiam Cię i ściskam serdecznie i trzymam kciuki za haft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj tam trudna :D Od razu ten kolorek mi się skojarzył z królisiami :) Co to za transport dla konia z rzędem mam organizować :D Śliczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...